Innovatsioonilepingud
Saavuta konkurentide ees edumaa lisaressursside, parema juurdepääsu ja kohandatud protsessidega, – et võtta vastu ka kõige keerulisemad äri- ja projekteerimisväljakutsed. Meie innovatsioonilepingud tagavad sinu ettevõttele konkurentsieelise ning koostöö kogenud partneriga alustamaks ja edendamaks uuendusi. Meie 5 lepingut hõlmavad kõiki aspekte PLM-väärtusahelas. Võta ühendust või vaata lisa.

5 moodust innovatsiooni edendamiseks
User Competence Agreement
Hoides teadmised ja oskused värsked, saavutad edumaa konkurentide ees. See on üks võimalus edendada innovatsiooni – anna disaineritele ja inseneridele võimalus olla parim.
User Experience Agreement
Lühem reageerimisaeg meie tehniliselt toelt. Ära raiska ressursse – võimalda töötajatel oma tööd teha tõhusamail viisil.
Consultancy Agreement
Ole kursis tarkvarauuendustega, mis pakuvad täiustusi, uusi funktsioone ja nutikaid lahendusi. Aitame sul planeerida oma süsteemi hooldus- või konsultatsioonitööd varakult ette.
Administrator Agreement
Saad meie ettevõttes kindla kontaktisiku – strateegilise nõustaja, kes tunneb sinu lahendust ja tagab, et see toetab äriprotsesse ja äri vajadusi, on uuendatud ja töökorras.
Partner Agreement
Saad juurdepääsu PLM Groupi tehnilisele kompetentsile – lahenduste insener ja lahenduste spetsialist on sinu teenistuses strateegiliste nõustajatena.
Miks Innovatsioonilepingud?
Allpool on mõned eelised, kuid neid on veelgi. Võta ühendust, et rohkem teada saada.
- Too tooted kiiremini turule.
- Tarkvaraprobleemidega silmitsi seistes taga tõhusad ja kvaliteetsed teenused.
- Spetsiaalne strateegiline nõustaja, kes tunneb su ettevõtte vajadusi.
- Pühendunud tehniline ekspert, kes tunneb su lahendust läbi ja lõhki.
- Kindel kontakt PLM Grupis.
- Püsi eelarves kindlaks määratud kuludega.

Mida see hõlmab?
User Competence Agreement on üks meie viiest innovatsioonilepingust, mis on loodud vastama sinu äri vajadustele – fikseeritud hinnaga.
Võrdle innovatsioonilepinguid
User Competence Agreement
Edumaa tänu uusimatele teadmistele
Sisaldab:
- Kindla arvu graafikujärgseid koolitusi* aastas.
- Iga-aastast SOLIDWORKSi viimase versiooni tutvustust.
* Graafikujärgsed koolitused toimuvad online või klassiruumikoolitustena.
Alates
720 €/Aasta
User Experience Agreement
Lühendad tehnilise toe esmast reageerimisaega
Sisaldab:
- Teenust kõrgemal tasemel.
- Kiiremat reageerimisaega*, kui võtad ühendust meie tehnilise toega e-posti või online keskkonna kaudu.
Saadaval kahe erineva paketina:
SLA Silver, esmane reageerimisaeg 2 tundi.
SLA Gold, esmane reageerimisaeg 1 tund.
* Eeldatav esmane reageerimisaeg standardse SLA-tellimusega on 4 tundi.
Alates
1.900 €/Aasta
Consultancy Agreement
Haldad konsultatsioonitunde ajapangas
Sisaldab:
- Konsultatsioonitunde edendamaks innovatsiooni.
Saadaval 10, 30, 50 või 100 tunni paketina.
Alates
930 €/Aasta
Administrator Agreement
Abi innovatsiooni edendamiseks ja kasumi maksimeerimiseks
Sisaldab:
- Ettevõttele määratud lahenduste inseneri (solution manager)* teenust.
- 2 lahenduste-teemalist strateegiakoosolekut aastas.
- 1 toodete uuendamise hooldusplaani aastas.
- 12 konsultatsioonitundi, mis sisaldavad:
Toote, süsteemi ja lahenduse uuendusi.
Süsteemi ja lahenduse hooldust.
* Lahenduste insener (solution manager): esmane kontaktisik, strateegiline nõustaja, koordinaator ja programmi juht.
Alates
9.300 €/Aasta
Partner Agreement
Kindlustad arengu ja innovatsiooni
Sisaldab:
- Ettevõttele määratud lahenduste inseneri (solution manager)* teenust.
- Ettevõttele määratud lahenduste spetsialisti (solution specialist)* teenust.
- 2 lahenduste-teemalist strateegiakoosolekut aastas.
- 1 toodete uuendamise hooldusplaani aastas.
- Iga-aastast SOLIDWORKSi viimase versiooni tutvustust.
- 24 konsultatsioonitundi, mis sisaldavad:
Toote, süsteemi ja lahenduse uuendusi.
Süsteemi ja lahenduse hooldust.
* Lahenduste spetsialist (solution specialist): strateegiline nõustaja ja sügavate tehniliste teadmistega tehniline ekspert.
Alates
12.400 €/Aasta
Kliendid vastutavad strateegiakoosolekute ja toodete uuendamise hooldusplaanide taotlemise eest PLM Groupi lahenduste inseneri (solution manager) kaudu.

Meie partnerina saad ligipääsu
Aastatepikkusele kogemusele
Meil on aastatepikkune rahvusvaheline kogemuspagas laia kliendiportfoolioga.
Ülemaailmsetele teadmistele ja kohalikule juuresolekule
Toome sinuni ülemaailmsete ettevõtete lahendusi omades kohalikku kliendituge Eestis, Lätis, Soomes, Taanis, Rootsis ja Norras.
Lahendused, mis vastavad ettevõtte vajadustele
Võimaldame inimestel ja ettevõttetel saavutada muljetavaldavaid tulemusi ja tuua tooteid kiiremini turule.
Ekspertidest koosnev tiim
60+ sertifikaatidega SOLIDWORKS’i ja 3DEXPERIENCE’i instruktorit ja 15 sertifitseeritud 3D printimise eksperti.
Rahvusvahelisel tasemel tugi
Meie kõrgelt hinnatud ja pühendunud kohalikud klienditoe tiimid on sinu käsutuses.
Parimad kliendikogemused
Meie klientide edu on ka meie edu. Klientide tagasiside põhjal on meie rahulolutase 98%.

Miks meie
Saavuta suurepäraseid tulemusi ja too oma tooted turule kiiremini meie ekspertiisi ja tehnoloogiate abil.
Võta ühendust
Innovatsioon on edu võti. Saame pakkuda lahendusi, mis vastavad sinu ettevõtte vajadustele.
Haara kontroll ja kindlusta, et uuendused leiavad aset juba täna. Täida vorm ja võta ühendust meie eksperdiga – ei midagi siduvat.