User Experience Agreement
Lühem reageerimisaeg meie tehniliselt toelt. See on üks võimalus edendada innovatsiooni. Ära raiska ressursse – võimalda töötajatel oma tööd teha tõhusamail viisil. Võta ühendust või vaata lisa.
Valvame su seljatagust
Viivitused projektides või kaotatud töötunnid võivad ettevõttele kalliks maksma minna. Sellisel juhul on kõige olulisem tegutseda efektiivselt ja kaotatud aeg jälle tasa teha. User Experience Agreement´iga (kasutajakogemuse leping) on meie tehnilise toe teenus sulle olemas, just siis, kui seda vajad.
Saad tagasi õigele rajale kiiresti ja ei raiska ressursse – me valvame su seljatagust!
User Experience Agreement tagab
- Säästad aega ja raha.
- Väldid ebaefektiivselt kasutatud tööaega.
- Saad tõhusat ja kvaliteetset abi, kui seisad silmitsi tarkvaraprobleemidega.

Mida see hõlmab?
User Experience Agreement on üks meie viiest innovatsioonilepingust, mis on loodud vastama sinu äri vajadustele – fikseeritud hinnaga.
Võrdle innovatsioonilepinguid
User Competence Agreement
Edumaa tänu uusimatele teadmistele
Sisaldab:
- Kindla arvu graafikujärgseid koolitusi* aastas.
- Iga-aastast SOLIDWORKSi viimase versiooni tutvustust.
* Graafikujärgsed koolitused toimuvad online või klassiruumikoolitustena.
Alates
720 €/Aasta
User Experience Agreement
Lühendad tehnilise toe esmast reageerimisaega
Sisaldab:
- Teenust kõrgemal tasemel.
- Kiiremat reageerimisaega*, kui võtad ühendust meie tehnilise toega e-posti või online keskkonna kaudu.
Saadaval kahe erineva paketina:
SLA Silver, esmane reageerimisaeg 2 tundi.
SLA Gold, esmane reageerimisaeg 1 tund.
* Eeldatav esmane reageerimisaeg standardse SLA-tellimusega on 4 tundi.
Alates
1.900 €/Aasta
Consultancy Agreement
Haldad konsultatsioonitunde ajapangas
Sisaldab:
- Konsultatsioonitunde edendamaks innovatsiooni.
Saadaval 10, 30, 50 või 100 tunni paketina.
Alates
930 €/Aasta
Administrator Agreement
Abi innovatsiooni edendamiseks ja kasumi maksimeerimiseks
Sisaldab:
- Ettevõttele määratud lahenduste inseneri (solution manager)* teenust.
- 2 lahenduste-teemalist strateegiakoosolekut aastas.
- 1 toodete uuendamise hooldusplaani aastas.
- 12 konsultatsioonitundi, mis sisaldavad:
Toote, süsteemi ja lahenduse uuendusi.
Süsteemi ja lahenduse hooldust.
* Lahenduste insener (solution manager): esmane kontaktisik, strateegiline nõustaja, koordinaator ja programmi juht.
Alates
9.300 €/Aasta
Partner Agreement
Kindlustad arengu ja innovatsiooni
Sisaldab:
- Ettevõttele määratud lahenduste inseneri (solution manager)* teenust.
- Ettevõttele määratud lahenduste spetsialisti (solution specialist)* teenust.
- 2 lahenduste-teemalist strateegiakoosolekut aastas.
- 1 toodete uuendamise hooldusplaani aastas.
- Iga-aastast SOLIDWORKSi viimase versiooni tutvustust.
- 24 konsultatsioonitundi, mis sisaldavad:
Toote, süsteemi ja lahenduse uuendusi.
Süsteemi ja lahenduse hooldust.
* Lahenduste spetsialist (solution specialist): strateegiline nõustaja ja sügavate tehniliste teadmistega tehniline ekspert.
Alates
12.400 €/Aasta
Kliendid vastutavad strateegiakoosolekute ja toodete uuendamise hooldusplaanide taotlemise eest PLM Groupi lahenduste inseneri (solution manager) kaudu.
We make you innovate
Saavuta konkurentsieelis lisaressursside, parema juurdepääsu ja kohandatud protsessidega, et võtta vastu ka kõige keerulisemad äri- ja projekteerimisväljakutsed.
Meie innovatsioonilepingud tagavad sinu ettevõttele konkurentsieelise ning koostöö kogenud partneriga alustamaks ja edendamaks uuendusi.
Meie 5 lepingut hõlmavad kõiki aspekte PLM-väärtusahelas
- User Competence Agreement
- User Experience Agreement
- Consultancy Agreement
- Administrator Agreement
- Partner Agreement


Miks meie
Saavuta suurepäraseid tulemusi ja too oma tooted turule kiiremini meie ekspertiisi ja tehnoloogiate abil.
Võta ühendust
Innovatsioon on edu võti. Saame pakkuda lahendusi, mis vastavad sinu ettevõtte vajadustele.
Haara kontroll ja kindlusta, et uuendused leiavad aset juba täna. Täida vorm ja võta ühendust meie eksperdiga – ei midagi siduvat.