Klienditugi

PLM Groupi klienditoe portaal, telefonitugi, uued versioonid, eriväljalasked, lisafunktsioonid, webinarid, eksklusiivsed videosalvestused, seminarid ja kliendiüritused on kõik mõeldud selleks, et aidata meie hooldusteenuse klientidel parandada töö tulemuslikkust ja tootlikkust ning püsida oma valdkonnas konkurentsivõimelisena. Võimalus saada täielikult sertifitseeritud toeinsenerilt asjatundlikku nõu ja abi võib osutuda kaalukeeleks edu ja läbikukkumise vahel.

Igas riigis on meil kohalikud töötajad, kes teenindavad kliente kohalikus keeles. Põhjamaade toerühm on aga uus teenus, millega soovime oma teenust muuta veelgi paremaks ning koondada kokku ettevõtte parimad teadmised erinevatest riikidest: Rootsist, Taanist, Soomest ja Eestist. Oleme Põhjamaade piirkonna suurim SolidWorksi edasimüüja ning meil on üle 100 töötaja. Tänu oma suurusele saame moodustada ainulaadse toemeeskonna, mille sarnast keegi teine piirkonnas pakkuda ei suuda.

Põhjamaade toerühm võimaldab meil üksteisega jagada parimaid olemasolevaid ressursse. Toerühma kasutatakse automaatselt keerukate ja aeganõudvate juhtude korral, samas kui kohalikud toetöötajad keskenduvad kiiretele lahendustele. Meie klientide jaoks tähendab see lühemat töötlemisaega ning võimalust saada teenust vajalikus küsimuses kõige pädevamalt spetsialistilt.

Põhjamaade toerühm teenindab esmajoones inglise keeles. Kui klient ei soovi inglise keelt kasutada, tulevad talle appi kohalikud toetöötajad, kes täidavad vahendaja rolli. Enne pöördumise suunamist Põhjamaade toerühmale küsivad kohalikud töötajad selleks alati kliendi nõusolekut.

support-chart

Kliendirahulolu

Me usume läbipaistvusse. Sellepärast avaldame ja jagame jooksvalt kliendirahulolu käsitlevat teavet. See on reaalajas toimiv näitaja, mis kajastab 100 kõige värskemat toejuhtu, millega rahulolu kohta on lõppkasutajad kliendiküsitluses arvamust avaldanud.

*Graafik põhineb 100 kõige värskemal küsitlusel


Virtuaalne nõustaja

Kui tehnilise toe juhtum seda vajab, võimaldab meie “virtuaalse nõustaja” funktsioon toeinseneril interneti vahendusel vaadata ja kasutada teie arvuti töölauda. See funktsioon annab järgmised võimalused:

  • Kohene tehnilise kaugtoe seanss kasutajatele
  • Lihtne failide edastamine interneti teel kasutaja ja toetöötaja vahel
  • Täpne süsteemiteave ja ekraanipiltide edastamise võimalus

JUURDEPÄÄS SOLIDWORKSI KLIENDIPORTAALILE

Täielik juurdepääs mahukale veebipõhisele põhjaliku teabe ja väärtuslike ressursside kogule. Võimalus esitada teenusetellimusi (Service Requests, SR), tarkvara toimivusaruandeid (Software Performance Reports, SPR) ja täiendustaotlusi (Enhancement Requests). Saate kasutada teabebaasi ja kogu tehnilist sisu ning liituda arutelufoorumitega, et suhelda SolidWorksi kogukonna teiste liikmetega.


UUED TARKVARAVERSIOONID

Saate SolidWorksi tarkvara uued versioonid, et oma töö tulemuslikkust ja tootlikkust veelgi suurendada.

HOOLDUSPAKETID (SERVICE PACKS)

Saate alla laadida hoolduspakettides sisalduvaid SolidWorksi tarkvara uusima versiooni täiendusi.

TARKVARAUUENDUSED

PLM Group korraldab tasuta seminare seoses iga uue SolidWorksi tarkvara versiooni väljalaskmisega.

KVALIFIKATSIOONI CSWP/CSWA EKSAMID

Eksamid SolidWorksi tunnustatud professionaali (CSWP – Certified SolidWorks Professional) ja tunnustatud spetsialisti (CSWA – Certified SolidWorks Associate) kvalifikatsiooni saamiseks.


Tehniline tugi:

Mati

Artjom

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.