Klienditugi

PLM Group klienditugi

Saada ja halda oma päringuid

LOGI SISSE

Kui sul ei ole veel PLM Grupi klienditoe kontot

VÕTA MEIEGA ÜHENDUST


Meie teadmised on teie eelis

Me pakume PLM Groupis enamat, kui maailmas enimkasutatavat projekteerimistarkvara SOLDIWORKS. Aitame oma kliente lahendustega, mis tõstavad tootearenduse efektiivsust. PLM Groupi klienditoe portaal, telefonitugi, uued versioonid, eriväljalasked, lisafunktsioonid, webinarid, eksklusiivsed videosalvestused, seminarid ja kliendiüritused on kõik mõeldud selleks, et aidata meie hooldusteenuse klientidel parandada töö tulemuslikkust ja tootlikkust ning püsida oma valdkonnas konkurentsivõimelisena. Võimalus saada täielikult sertifitseeritud toeinsenerilt asjatundlikku nõu ja abi võib osutuda kaalukeeleks edu ja läbikukkumise vahel.

PLM Groupi Online tugi on kõige mõjukam, kiirem ja lihtsam viis leidmaks vastused teie küsimustele. Kasutades Online tuge saate otsese juurdepääsu õigetele ressurssidele ning teadmistele, mis aitavad teie probleemi lahendada.

Kogenud Professional Service meeskond

Meil on igas riigis kohalikud töötajad, kes teenindavad kliente kohalikus keeles. Lisaks sellele on meil ka kõigis Põhjamaades ja Baltikumis tegutsev toerühm, millega soovime oma teenust muuta veelgi paremaks ning koondada kokku ettevõtte parimad teadmised erinevatest riikidest: Rootsist, Taanist, Soomest, Eestist, Lätist ja Norrast.

Oleme Põhjamaade piirkonna suurim SolidWorksi edasimüüja ning meil on üle 130 töötaja. Tänu oma suurusele saame moodustada ainulaadse toemeeskonna, mille sarnast keegi teine piirkonnas pakkuda ei suuda.

Põhjamaade toerühm võimaldab meil üksteisega jagada parimaid olemasolevaid ressursse. Meie klientide jaoks tähendab see lühemat töötlemisaega ning võimalust saada teenust vajalikus küsimuses kõige pädevamalt spetsialistilt.

Põhjamaade toerühm teenindab esmajoones inglise keeles. Kui klient ei soovi inglise keelt kasutada, tulevad talle appi kohalikud toetöötajad. Enne pöördumise suunamist Põhjamaade toerühmale küsivad kohalikud töötajad selleks alati kliendi nõusolekut.

Kliendirahulolu

Me usume läbipaistvusse. Sellepärast avaldame ja jagame jooksvalt kliendirahulolu käsitlevat teavet. See on reaalajas toimiv näitaja, mis kajastab 100 kõige värskemat toejuhtu, millega rahulolu kohta on lõppkasutajad kliendiküsitluses arvamust avaldanud.

*Graafik põhineb 100 kõige värskemal küsitlusel

Virtuaalne nõustaja

Kui tehnilise toe juhtum seda vajab, võimaldab meie "virtuaalse nõustaja" funktsioon toeinseneril interneti vahendusel vaadata ja kasutada teie arvuti töölauda. See funktsioon annab järgmised võimalused:

  • Kohene tehnilise kaugtoe seanss kasutajatele
  • Lihtne failide edastamine interneti teel kasutaja ja toetöötaja vahel
  • Täpne süsteemiteave ja ekraanipiltide edastamise võimalus

tv-logo

tv-logo-mobile

LAADI TOEVAHEND ALLA

Juurdepääs Solidworksi kliendiportaalile

Täielik juurdepääs mahukale veebipõhisele põhjaliku teabe ja väärtuslike ressursside kogule. Võimalus esitada teenusetellimusi (Service Requests, SR), tarkvara toimivusaruandeid (Software Performance Reports, SPR) ja täiendustaotlusi (Enhancement Requests). Saate kasutada teabebaasi ja kogu tehnilist sisu ning liituda arutelufoorumitega, et suhelda SolidWorksi kogukonna teiste liikmetega.

Logi sisse SolidWorks-i kliendiportaali

Tehniline tugi:

TUGI:
E-R: 8.00-17.00
+372 6 139 814
support@plmgroup.ee