Service Plans

Service Plans

Saad oma SOLIDWORKSi ja 3DEXPERIENCE'i tellimusest veelgi enam kasu tänu Essential ja Elite Service Plans pakettidele, mis sisaldavad e-õppe materjale, ekspertide nõuandeid ja sinule kureeritud sisu.

Saa oma lahendusest veelgi rohkem

Miks olla rahul tellimusega, mille sisuks on ainult litsents ise? Hooldusteenus peaks sisaldama ka ressursse, mis aitavad su tööd optimeerida. Lahendasime selle mure uuendades SOLIDWORKSi ja 3DEXPERIENCE’i tellimusi nii, et need sisaldaksid ka Service Plans teenuspakette.

Service Plans teenuspaketid Essential ja Elite sisaldavad tohutult ressursse, mis viivad sinu võimalused uuele tasemele.

Saad muuhulgas ligipääsu nõudepõhisele e-õppe platvormile, PLMi ekspertide nõule ning spetsiaalselt sulle kureeritud sisule.

Service Plans teenuspaketid

Mõlema paketiga saad enda kasutusse laia valiku õppematerjale. Ei mäleta täpselt, kuidas SOLIDWORKSis mõnd ülesannet lahendada või kuidas mõni funktsioon täpselt 3DEXPERIENCE platvormil töötab? Vajad ekspertnõu mõne projekti jaoks? Service Plans on meie lahendus sinu vajadustele.

OmadusEssentialElite
Ligipääs nõudepõhisele e-õppe platvormileÜks ligipääs iga Essential paketi kasutaja kohtaKolm ligipääsu iga Elite paketi kasutaja kohta
Teenuse uuendused
Kohalik tehniline tugi
“Ask an Expert” ehk “Küsi eksperdilt” sessioon
Simulation Starter” teenus
Ligipääs PLM Groupi sisuvaramule
Eelisjärjekorras vastamine
Instruktori juhitud PLM Groupi koolituste krediit  

Service Plans teenuspakettide eelised

  • Ligipääs enam kui 7500 videole
    Lühikesed ja nõudepõhised CAD videod, mida saab kasutada juhiste või viidetena

  • Maailmaklassi ekspertide abi
    2 tundi meie PLMi ekspertidega, et üheskoos leida sinu väljakutsete lahendused

  • Abi simulatsiooniga
    Ületa kõiksugu simulatsiooniga seonduvad väljakutsed koos meie ekspertide tiimiga

  • Koolituskrediit
    Saa 500 Euro eest krediiti kohalikel instruktori juhendatud koolitustel osalemiseks

Mida Service Plans teenuspaketid sisaldavad?

Loe lähemalt, mida Essential ja Elite paketid endas sisaldavad

Nõudepõhine e-õpe

Saa ligipääs e-õppe platvormile, kus on üle 7500 video, mille abil ületada kõiksugu väljakutseid SOLIDWORKSi, 3DEXPERIENCE platvormi, CATIA või mõne muu CAD tööriistaga töötades.

Kasuta platvormi täismahus õppesüsteemina, et määrata teistele ja võtta enda peale kursuseid, jälgida nende läbimist või kasutada seda juhistena oma siin-ja-praegu väjakutse jaoks.

“Ask an Expert” ehk küsi eksperdilt

Oleme siin, et sind aidata. Broneeri 2-tunnine sessioon meie eksperdist inseneriga, et vestelda 3DEXPERIENCE’i või mõnel muul teemal.

Räägi meile oma väljakutsetest lähemalt ning määrame kõige asjakohasema eksperdi sinu küsimusele vastust leidma. Saad veeta kaks tundi meie eksperdiga oma muret lahendades.

“Simulation Starter”

Meie simulatsiooni meeskond aitab sind su katsumustega. “Simulation Starter” koosneb kahest osast.

Esmalt tutvusta meile oma eesmärki ning kirjelda raskuseid, millega silmitsi seisad. Seejärel näitavad meie eksperdid simulatsiooni sinu väljakutsete põhjal ning annavad soovitusi järgmisteks sammudeks.

Sisuvaramu

Meie PLM Groupi eksperdid on töötanud välja valiku elementidest, mille abil saab sinu elu lihtsamaks teha. Leia makrod, mille abil optimiseerida oma tööprotsesse, juhendeid, näidiseid ja muid su tööd nutikamaks muutvaid asju.

Eelisjärjekorras vastamine

PLM Group on tuntud oma hea vastamisaja tõttu. Elite paketiga liigud aga järjekorras teistest ette ning vastame su tehnilise toe päringutele kaks korda kiiremini.

Koolituskrediit

Meie maailmaklassi eksperdid, kes räägivad sinu keelt, juhendavad sind koolitusmaterjalide abil, et viia sinu oskused järgmisele tasemele. Kas põhilisel või edasijõudnute tasandil, meie personaalsed koolitused on mõeldud vastama sinu vajadustele.

Elite paketiga saad kaasa ka krediidi, mida nende koolituste jaoks kasutada.

Korduma kippuvad küsimused

Siin on vastused küsimustele, mida meile kõige sagedamini esitatakse:

Kas minu tellimus sisaldab Service Plans teenuspakette?

Jah, kui uuendad oma SOLIDWORKSi või 3DEXPERIENCE SOLIDWORKSi litsentsi, kaasneb sellega automaatselt ka vaikimisi valitud Service Plans teenuspakett ja kogu selle sisu.

Mis on Essential ja Elite pakettide erinevused?

Mõlemad paketid koosnevad materjalidest, millega sinu tööd lihtsamaks teha. Mõlemaga kaasnevad tarkvara uuendused, kohalik tehniline tugi ja juurdepääs SolidProfessori platvormile, mis pakub lugematuid tunde õppematerjali.

Essential pakett sisaldab ühe kasutaja ligipääsu iga SOLIDWORKSi litsentsi kohta.

Elite paketis on kolme kasutaja ligipääs iga SOLIDWORKSi koha kohta. See annab lisaväärtust just nendele klientidele, kellel on ühe litsentsiga seotud mitu kasutajat. Lisaks kuulub paketti ka iga-aastane “Küsi eksperdilt” sessioon, “Simulation Starter” teenus, PLM Groupi sisuvaramu ligipääs, eelisjärjekorras vastamine ja 500 euro väärtuses koolituskrediiti.

Kas vajan Service Plans teenuspaketti iga oma litsentsitüübi jaoks?

Nii Essential kui ka Elite paketid kehtivad SOLIDWORKSi ja 3DEXPERIENCE SOLIDWORKSi litsentside puhul.

Olenemata sellest, milline litsents sul on, saad taotleda teenuspakettide erinevaid elemente. Näiteks saad küsida “Küsi eksperdilt” sessiooni, et arutada oma probleeme või paluda juurdepääsu nõudepõhisele SolidProfessor e-õppeplatvormile.

Kas nõudepõhine e-õppe platvorm on kõikjal kättesaadav?

Jah, SolidProfessori platvormile on võimalik pääseda ligi mistahes veebilehitseja kaudu või otse SOLIDWORKSi rakendusest.

Platvormi kohta on hea teada:

  • Seda pakub ja haldab meie partner SolidProfessor
  • Sinu administraatori konto SolidProfessori jaoks luuakse pärast SOLIDWORKSi või 3DEXPERIENCE SOLIDWORKSi litsentsi uuendamist ning saad ise hallata kasutajate juurdepääsu platvormile
  • Kui oled Service Plan paketi valinud, siis teeb PLM Group sulle SolidProfessoris automaatselt konto. Konto luuakse sinu ettevõtte kontaktisiku e-posti aadressi, ees- ja perekonnanime kasutades. Seejärel saad SolidProfessorilt vastavasisulise infoga e-kirja.

Kas “Simulation Starter” on asjakohane ka siis, kui ma ei tööta simulatsiooniga?

Absoluutselt! “Simulation Starter” teenuse puhul aitavad meie eksperdid sind simulatsiooniprobleemide lahendamisel, olenemata sinu oskuste tasemest.

Hea teada, mida teenus sisaldab:

  • Iga Elite teenuspaketi koha kohta on ettenähtud üks “Simulation Starter” teenuse sessioon aastas, mis kattub sinu litsentsi kehtivuse aastaga
  • Sessioonid toimuvad veebipõhiselt ja need tuleb eelnevalt planeerida tavaliselt seitsme tööpäeva pikkuse etteteatamisajaga
  • Lisa sessiooni broneerimisel lühiülevaade põhilistest teemadest, mida soovid käsitleda, ning võimalusel ka näited, et sessioon oleks võimalikult tulemuslik
  • PLM Group jätab endale õiguse piirata sessiooni kestvust, kui käsitletava teema maht ületab ettenähtud aega
  • Uut sessiooni ei saa broneerida enne, kui varem broneeritud sessioon on lõppenud
  • Sessioone saab ümber planeerida kuni kaks tööpäeva enne planeeritud kuupäeva. Hilinenud ümberplaneerimise või tühistamise korral läheb üks sessioon kaotsi

Kas ma võin oma “Küsi eksperdilt” sessioone kuidagi jaotada?

“Ask an Expert” ehk “Küsi eksperdilt” teenus koosneb kahest osast. Esmalt selgitad sina oma probleemi ja seejärel annavad meie eksperdid oma ülevaate võimalikest lahendustest.

Hea teada:

  • Iga Elite teenuspaketi koha kohta on ettenähtud üks kahetunnine “Küsi eksperdilt” sessioon aastas, mis kattub sinu litsentsi kehtivuse aastaga
  • Sessioone ei saa kombineerida suuremateks konsultatsiooniprojektideks või jagada neid mitmeks lühemaks kohtumiseks. Kui sul ei ole aga ühtegi sessiooni järele jäänud või kui sul pole Elite teenuspaketti, on võimalik nõustamisel osaleda meie standardtasu eest, mille eest väljastatakse sulle arve
  • Sessioonid toimuvad veebipõhiselt ja need tuleb eelnevalt planeerida tavaliselt seitsme tööpäeva pikkuse etteteatamisajaga
  • Lisa sessiooni broneerimisel lühiülevaade põhilistest teemadest, mida soovid käsitleda, ning võimalusel ka näited, et sessioon oleks võimalikult tulemuslik
  • PLM Group jätab endale õiguse piirata sessiooni kestvust, kui käsitletava teema maht ületab ettenähtud aega
  • Uut sessiooni ei saa broneerida enne, kui varem broneeritud sessioon on lõppenud
  • Sessioone saab ümber planeerida kuni kaks tööpäeva enne planeeritud kuupäeva. Hilinenud ümberplaneerimise või tühistamise korral läheb üks sessioon kaotsi

Kuidas saan ma kasutada oma PLM Groupi koolituskrediiti?

Meie koolitusportaali kaudu on lihtne broneerida endale mõni meie erinevatest plaanilistest koolitustest. Leia vajalik koolitus ja sisesta oma krediidinumber, et kasutada 500 eurost koolituskrediiti.

Hea teada:

  • 500 eurost krediiti saab kasutada ainult PLM Groupi kavandatud koolituste puhul ja ainult üks krediit ühe broneeritud osaleja kohta
  • Koolitus tuleb broneerida koolitusportaali kaudu ja sisestada kehtiv krediidinumber enne, kui krediit aegub
  • Koolitust saab ümber planeerida kuni seitse tööpäeva enne koolituse alguskuupäeva.
  • Elite paketi krediitide kehtivusaeg on sama pikk kui vastava paketi tellimus, tavaliselt 12 kuud, ilma pikendamise või eranditeta
  • Elite paketi krediitidele, mis on osa mitmeaastasest tellimusest, antakse krediiti iga tellimusaasta kohta
  • Kõik krediidid väljastatakse tellimuse alguses ja nõuavad vähemalt 9 kuu pikkust tellimust
  • Krediitidega ei saa kombineerida täiendavaid soodustusi

Mida on mõeldud eelisjärjekorras vastamine all?

Me püüame alati sulle võimalikult kiiresti vastata. Kuid Elite paketiga jõuavad sinu küsimused meie tehnilise toe ekspertideni kõige esimesena. Loe täpsemalt meie vastamisaja kohta siit.

Võta meiega ühendust

Kas sul on veel küsimusi Service Plans teenuspakettide kohta? Võta meiega julgelt ühendust – oleme sinu jaoks olemas.